Klacht: Wish blokkeerd mogelijkheid om klacht of

op 28 juli 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een artikel ontvangen van Wish die een fabrieksfout bevat. Ik heb de helpdesk daarover geïnformeerd en een verzoek gedaan. Via mail en via de rubriek mededelingen geeft Wish een antwoord met een link. Als deze link wordt aangeklikt, wordt je naar de Homepage met producten geleid. Er wordt geen antwoord gegeven of actie ondernomen. Opnieuw een vraag insturen via de helpdesk op het betreffende artikel is onmogelijk omdat het bericht niet kan worden verzonden. Lijkt erop, dat dit opzettelijk zo is geprogrammeerd.

Gewenste Oplossing:

Als Wish antwoord geeft op een normale wijze. Eventueel rechtstreeks via de mail zonder verwijslink.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TonnyJ