Klacht: Wish bestelling niet geaccepteerd maar wel geld geind

op 20 september 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wish heeft na het innen van 100,90 euro de bestelling geannuleerd. In mijn geschiedenis staat geen bestelling. Nooit goederen ontvangen, wel het geld van de rekening afgeschreven. Ik wil mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als jullie als tussen bedrijf mijn geld terug storten op mijn rekening. Aangezien ik daar recht op heb om mijn eigen geld in ontvangst te mogen nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 26 september 2017 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Heeft op 26 september 2017 om 12:46 geantwoord

Er is niks opgelost. Worldpay heeft mijn geld geint voor Wish en die levert niet. De een stuurt mij naar de ander, er gebeurt tot op heden niks!

Alle klachten die gemeld zijn door Mieke jansen