Klacht: winterprijzen

op 24 januari 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

je krijgt regelmatig. een code die je kan bekijken wat voor prijs je heb. maar je gaat naar de pagina en wat krijg je te zien van alles maar niet om een pagina waar je de code kan zien wat je wel of niet heb gewonnen.
DUS DE PRIJZEN DIE JULLIE WEGGEVEN ZIJN NEP

Gewenste Oplossing:

Als ze wat weg willen geven, dat ook nakomen en niet de abonnees in de maling nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 januari 2014 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag, Om kans te maken op winterse prijzen kunt u zich opgeven door de tekst, www.winterseprijzen.nl in de url balk (internet adresbalk) te typen. U komt dan op de aanmeldingssite, waar de unieke actiecode ingevoerd kan worden. Via een internet zoekmachine zoals Google, komt u niet direct op de juiste site terecht. Wij adviseren u dus direct het webadres in de internetbalk te typen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088-8248242. Vriendelijke groet, De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door astrid en dick