Klacht: Winterjas besteld op 14 sept en nooit ontvangen

op 10 oktober 2017 over Modegram in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een winterjas op 14 sept besteld, en heb €85,90 betaals incl
verzenden.
Ik heb een paar keer gebeld, gemaild en appje gestuurd maar er komt nooit een reactie terug. Ik heb 22 sept een appje gestuurd en hij geeft 2 vinkjes dus wel aangekomen maar niet gelezen.
Mijn bestelnummer is 22521.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld €85,90 terug krijg op mijn bankrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Modegram

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Modegram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra-1971