Klacht: winterfair tickets

op 10 november 2017 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over actievandedag.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door actievandedag.nl in behandeling genomen

Bericht van actievandedag.nl

5 maanden geleden - Dank voor uw mail. Wat vervelend dat het niet gelukt is met het verzilveren van de e-tickets. Het zijn inderdaad een aantal stappen die u moet doorlopen, wat ingewikkeld kan zijn. De codes worden non-actief, zodra u de kaartjes probeert te verzilveren maar niet het proces afrond. Om u verder te helpen, zullen wij direct telefonisch contact met u opnemen. Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Mery

Reactie van de melder van de klacht MLB1

5 maanden geleden - Inderdaad werd ik gebeld en ik moet bekennen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost en ik mijn tickets heb gekregen. Alle dank voor actievandedag en klacht.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat actievandedag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

actievandedag.nl

Heeft op 20 december 2017 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van de klacht van meneer over het verzilveren van zijn e-tickets voor de Winterfair in Ahoy Rotterdam, hebben wij meneer telefonisch benaderd en geholpen met het verzilveren van de twee e-tickets. Zoals meneer heeft aangegeven is de klacht naar tevredenheid opgelost.

Wij wensen meneer alvast fijne feestdagen en een gezond 2018 toe!

Met vriendelijke groet,

Katja

Alle klachten die gemeld zijn door MLB1