Klacht: winterfair tickets

op 10 november 2017 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over actievandedag.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door actievandedag.nl in behandeling genomen

Bericht van actievandedag.nl

5 maanden geleden - Dank voor uw mail. Wat vervelend dat het niet gelukt is met het verzilveren van de e-tickets. Het zijn inderdaad een aantal stappen die u moet doorlopen, wat ingewikkeld kan zijn. De codes worden non-actief, zodra u de kaartjes probeert te verzilveren maar niet het proces afrond. Om u verder te helpen, zullen wij direct telefonisch contact met u opnemen. Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Mery

Reactie van de melder van de klacht MLB1

5 maanden geleden - Inderdaad werd ik gebeld en ik moet bekennen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost en ik mijn tickets heb gekregen. Alle dank voor actievandedag en klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat actievandedag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

actievandedag.nl

Heeft op 20 december 2017 om 13:08 geantwoord

Naar aanleiding van de klacht van meneer over het verzilveren van zijn e-tickets voor de Winterfair in Ahoy Rotterdam, hebben wij meneer telefonisch benaderd en geholpen met het verzilveren van de twee e-tickets. Zoals meneer heeft aangegeven is de klacht naar tevredenheid opgelost.

Wij wensen meneer alvast fijne feestdagen en een gezond 2018 toe!

Katja

Alle klachten die gemeld zijn door MLB1