Klacht: Winkelspaar.nl

op 08 februari 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Winkelspaar.nl is al maanden 15 euro van mijn rekening aan het afnemen terwijl ik hier geen toestemming voor heb gegeven.
Deze bedragen heb ik ook steeds terug gestort.
Maar ik weet niet hoe ik dit kan stoppen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat globel collect stopt met het incaseren van die 15 euro. Van winkelspaar.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 08 februari 2018 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

08-Feb-2018 Mevrouw Schneider per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Stefanie.schneider