Klacht: Winkelensparen.nl boekt 15 euro af op basis van gegevens van aankoop megekko.nl

op 18 augustus 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik vindt dat dit een zeer wazige organisatie is. Ik heb een aankoop gedaan bij Megekko en als ik zou registreren zou ik nog 20 euro extra korting krijgen. Wat blijkt ik hang er ineens aan vast met een maandelijkse betaling.

Ik heb reeds de betalingen gestorneerd wat nog kon en de rest geblokkeerd. Maar wazig dat de bank automatische incasso accepteert zonder mijn handtekening.
Tevens zeer vreemd dat een firma als Megekko met deze organisatie samenwerkt.

Deze organisatie zou onder de loep moeten worden genomen en dit zou bij OM moeten worden aangekaart.

As woensdag zal ik op buro Emmen aangifte gaan doen van oplichting

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 21 augustus 2017 om 12:00 geantwoord

21-Aug-2017 De heer Walravens per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door merwilsoft1