Klacht: wincode kadokaart werkt niet

op 12 augustus 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met inmiddels 4 kadokaart wincodes kan ik er niet 1 insturen. De site meldt dat mijn karwei kaart al in gebruik is

Gewenste Oplossing:

als meerdere codes in 1 invuloefening worden geaccepteerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 26 augustus 2016 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

de code is in te vullen op de website van karwei. Hier staat onder acties een blokje met , maak 8 weken lang kans op mooie prijzen.
This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person.

Alle klachten die gemeld zijn door jlkap