Klacht: Win een verkeerde veiling, fout niet van mijn zijde

op 15 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb vanochtend geboden op een veiling voor een fletcher hotel naar keuze in heel Nederland. Nadat ik gewonnen had, (was overigens erg blij) kreeg ik de bevestiging dat ik een hotelovernachting in Den Haag (Voorburg) heb gewonnen. Ik heb direct telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Hun oplossing was: Ga eerst even ergens anders op bieden, en als je dan gewonnen hebt, kunnen we deze voor je annuleren. Ik had aangeven geboden te hebben omdat ik het komend weekend (morgen) weg wil. Of ik even de komende 5 dagen de veilingen in de gaten wil houden. Ontzettend spijtig en teleurstellen maar ik zal hierna nooit meer gebruik maken van vakantieveilingen, wat ik overigens heel erg jammer vind.

Ik ben tevreden als ik alsnog een hotelovernachting (fletcher) in Nederland naar keuze mag boeken. En anders mijn bod laten vervallen. Daarnaast mij ook serieus nemen en niet voet bij stuk houden dat het NIET kan. Geeft een beetje het gevoel dat ik dit bewust gedaan heb. Het laatste wat ik wil is in Voorburg overnachten!

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 15 juli 2016 om 13:06 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij kunnen ons voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Mobiele netwerken zijn helaas minder stabiel dan vaste internetverbindingen. Hierdoor komen meldingen vanuit ons systeem soms later binnen op mobiele apparaten. Het kan zelfs lijken alsof de veiling nog loopt maar inmiddels loopt de volgende veiling al. Wij willen adviseren vaker de pagina te verversen zodat het niet meer voor kan komen dat je op een verkeerde veiling bied.

Wij zien dat je inmiddels al een afspraak hebt gemaakt met de klantenservice, dat je een nieuwe veiling wint en dat wij dan jouw \" verkeerde veiling\" annuleren.

Wij wensen je alvast een fijn weekend.

Lydia - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr F