Klacht: Wimperverlengend elixer

op 13 augustus 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Toevallig zag ik een klacht over dit bedrijf voorbij komen vandaar dat ik dit nu ook aangeef.

Ik heb niks besteld en ontving toen ‘verlengde wimper elixer” (ik weet de exacte naam niet meer).
Ik heb 2 maanden laten een herinneringsbrief gekregen en heb deze toen maar heel snel betaald uit angst van weet ik veel wat ze zouden kunnen doen.
De prijs was uit mijn hoofd 60 euro als ik het goed zeg. (een belachelijk hoge prijs dus voor een klein buisvormig potje wat ik kreeg dit was 5/10ml volgens mij)

Dit is inmiddels 6 maanden(misschien iets langer) geleden gebeurd.

Voor mij is het helaas al te laat maar zo hoop ik ook voor andere mensen een waarschuwing te kunnen zijn!

Ik hoop dat dit nuttige informatie is voor u, met vriendelijke groet

Andere mensen goed waarschuwen voor dit sluwe bedrijf! Ik heb waarschijnlijk geen bewijzen meer liggen van de aanmaling die ik gekregen heb via de post. Potje kan ik evt. Nog vinden mocht dit nodig zijn! (dit kan 4.5 maanden duuren ivm een zeevarende stage van 6 maanden)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 augustus 2017 om 21:57 geantwoord