Klacht: 4 van de 6 mensen ziek na eten bij wima bowling

sharlee op 12 januari 2012 over Wima bowling st.niklaas in de categorie Entertainment

we gingen met een groepje van 6 eten en bowlen bij wima bowling centrum in st.niklaas (belgie)omdat onze zoon 15 was geworden op die dag dinsdag 10 januari
we kregen soep,daarna vleesbrochette met friet en sla en daarna dessert
het vlees was aangebrand ,taai ,droog en smaakte raar ,de salade was droog en de tomaten onrijp,de bernaise saus was zuur en de champignonsaus smaakte naar jus
mijn middelste zoon en jongste zoon hebben hun eten laten staan omdat ze het niet lekker vonden en raar vonden smaken
het vlees vonden ze aangebrand en taai en raar smaken
de andere hebben het allemaal opgegeten en ik heb mijn vleesspies voor de helft opgegeten
het duurde ook allemaal erg lang met de bediening
ik heb ook gezegd dat het vlees raar smaakte en taai ,aangebrand en droog was ze zei amai ik zou het doorgeven aan de chef
daarna hebben we 1,5 uur gebowld en moesten voor het eten en bowlen 258 euro afreken het eten kwam op 33 euro per persoon
en s’nachts begon het al bij mijn man die werd wakker met buikpijn en moest naar de wc (diaree)ik kreeg ook buikkrampen en ben ook een hele dag aan de diaree geweest mijn oudste zoon komt naar beneden met dezelfde klachten en het vriendje van mijn middelste zoon was ook s’nachts wakker geworden met dezelfde klachten alleen mijn jongste zoon en mijn middelste die hun eten hebben laten staan en niks ervan gegeten hebben waren ok en hadden nergens geen last van dan is het wel duidelijk dat het aan het eten lag
mijn man heeft het vermoeden dat ze het vlees en de andere spullen nog overhadden van het weekend omdat er in het weekend lopende buffetten worden gegeven, want ook bij het dessert was de slagroom erg droog van smaak en ook niet zo lekker want zelfs het dessert hebben we allemaal laten staan omdat het ook niet te eten was
vind het wel schandalig dat we hier 258 euro voor betaald hebben en alle 4 die wel gegeten hebben ziek zijn geworden
ik heb een mail gestuurd naar het bowling centrum maar geen reactie gehad
ik had toch wel lekker eten verwacht en ook dat we niet ziek waren geworden voor die 258 euro

ik zou graag zien dat we de 33 euro per persoon die we hebben moeten betalen voor het eten dat we die gewoon terug krijgen en alleen het drinken en het bowlen moeten betalen dat is naar mijn mening niet meer dan eerlijk

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - inmiddels zijn wij gebeld door wima en is ons een nieuw etentje met drinken en bowlen gratis aangeboden wat ik een perfecte oplossing vind alleen wacht ik wel even voordat ik er weer ga eten maar we gaan zeker van dit aanbod gebruik maken vind het goed van hun dat ze deklacht niet ontkennen maar het opgelost hebben prima wima

Alle klachten die gemeld zijn door