Klacht: Wil mijn contract opzeggen omdat ik niet gebruik door corona

op 24 juli 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste,

Ik wil mijn contract opzeggen omdat ik basic fit niet meer bezoek door corona maatregelen. Ik kan niet elke bezoek plannen. Of toch met de betalingen stoppen tot dat het situatie normaal word. Dat beteken als ik gewoon normaal naar basic fit kan gaan zonder afspraak te maken.

Alvast bedankt voor uw hulp!

Met vriendelijke groeten,
Bajric Alma

Als mijn vraag opgelost is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 27 juli 2020 om 07:21 geantwoord

Beste Alma,

Bedankt voor je bericht.

Jammer dat je hebt besloten om jouw lidmaatschap op te zeggen!

Het goede nieuws is dat je nog steeds onbeperkt kunt sporten. Een kleine aanpassing hierop is alleen dat je dient te reserveren voordat je kunt gaan trainen.

Om iedereen gelijke kansen te geven om te kunnen sporten is het verplicht om een tijdslot te reserveren om de club te kunnen betreden. Uiteraard willen wij ook niets liever dan zonder restricties weer open gaan, zodat je in het vervolg niet meer hoeft te reserveren.

Wij hebben onze leden gecompenseerd voor de periode dat wij waren gesloten. Aangezien wij nu weer open zijn, kun je gewoon weer gebruik maken van je abonnement.

Hierdoor is het niet mogelijk om het lidmaatschap voortijdig te beëindigen of te bevriezen.

De opzegging hebben wij voor je verwerkt, per het einde van het contract. Inmiddels is er een e-mail naar je toegestuurd, met daarin de bevestiging van de opzegging.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Team Social Basic-Fit

Heeft op 27 juli 2020 om 12:36 geantwoord

Mijn vraag was om contract te nu opzeggen en niet binnen een jaar. Ik gebruik fitness niet en aub mijn contract nu opzeggen

Alle klachten die gemeld zijn door Alma55