Klacht: Wil mijn account laten blokkeren i.v.b met bestellingen die op mijn naam worden geplaatst.

op 08 augustus 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Vanf 04-08 2016 worden er bestellingen gedaan via mijn account die niet door mij zijn besteld.Nu heb ik otto klantenservice hiervan op de hoogte gebracht en verzocht mijn account per direct te blokkeren.Dit was niet mogelijk omdat er nog een openstaand bedrag op staat.

Ik geef aan vanaf 08-08 alle handelingen en betalingen van mijn eventuele bestellingenhiervan een overzicht via de post te willen ontvangen , maar dit is ook niet mogelijk.?

Mijn account kan dus niet worden geblokkeerd, dus degene die mijn gegevens gebruikt kan onbeperkt doorgaan met bestellingen te plaatsen.Klanten service geeft aan dat zij mijn melding zullen door geven aan de afdeling debiteuren en tot dan moet ik als klant afwachten en fraudeurs kunnen hun gaan ,omdat mijn account niet per direct geblokkeerd kan worden. otto geeft aan dat persoonlijke gegevens altijd beveiligt zijn, dus niet. Ik ga direct aangifte doen en stel otto verantwoordelijk voor de veiligheid van mijn account .

Tot zover.

?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 08 augustus 2016 om 09:37 geantwoord

Vandaag telefonisch contact gehad met de klant. In overleg wordt het account geblokkeerd voor bestellingen. Otto zal er op toezien dat de klacht naar tevredenheid van de klant opgelost zal worden.

Klantenservice
OTTO