Klacht: wil geen service verlenen bij het verweideren van activeringsslot..

op 19 mei 2020 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat mijn schoonvader een nieuw e-mail provider heeft gekregen en de oude had opgezegd dacht hij als nieuwe ID voor zijn apple account het wachtwoord e.d. te veranderen. Echter na het vergeten van zijn wachtwoord is zijn Ipad in een activeringsslot komende te staan.
Na contact met apple die hem alleen wilde helpen als hij de aankoop factuur kon tonen, dit kon hij niet omdat hij hem van ons had gekregen.
Na spitten in onze boekhouding vond ik een factuur van 2012, en stuurde apple deze op…. en nog wil apple het activeringsslot er niet vanaf halen omdat de factuur niet voldoende is als bewijs…???

Gewenste Oplossing:

Haal gewoon van deze in 2012 gekochte iPad het activeringsslot eraf.
De ipad is niets meer waard en voldoet nog wel aan de eisen van me schoonouders, dus ik zie het probleem niet....

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarcoD1963