Klacht: wil geen meer loten

op 05 februari 2018 over Lotto in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na tel. te zijn benaderd voor een hoofdprijs van A-H van € 1000,00
voel ik me niet prettig, heb duidelijk aangegeven geen meer loten te willen.
speel mee met lotto 2 x en mijn vrouw en ik met 4 staatssloten, dit is voor ons het maximale en wens beslist niet meer loten wat mij ook is medegedeeld. Toch vertrouw ik het niet en wil als het toch zo is dat dit teniet wordt gedaan. Tel. gesprek was eenzijdig en onvolledig, tenminste heel moeilijk te begrijpen voor een man op leeftijd. Als het niet naar bevrediging opgelost wordt zeg ik alles op.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden dat er niet meer loten van mijn rekening worden afgeschreven. U mag niet van mijn rekening nummer gebruik maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 06 februari 2018 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door pietbakker