Mijn Klacht:
Vlucht geboekt in december 2017 voor juli 2018. Op 6 april 2018 wijziging in vluchtdata. Van 16 naar 20 juli (4 dagen!). Gezien zomervakantie niet mogelijk om locatie te verzetten. Tevens € 1.000,00 extra kosten ivm nieuwe tickets. Bijzonder slechte service en communicatie via Cheaptickets:
– lastig om te annuleren.
– enorm slecht communicatie. Cheaptickets geeft alles en iedereen de schuld. Ligt niet aan Cheaptickets (terwijl boven alle communicatie en facturen Cheaptickets staat).
– 6 verschillende medewerkers aan lijn en in mail die niet van situatie op hoogte zijn
– Geen terugbetaling van hele oorspronkelijke bedrag.
– Verschillende mailbevestigingen van verschillende toezeggingen wanneer bedrag wordt teruggestort.
Kortom: lijkt wel of Cheaptickets en Germania stunt met prijzen in december om na enkele maanden (5 in mijn geval) wijzigingen aan te brengen omdat mogelijk vlucht niet vol zit. Daarnaast geen 100% terugbetaling van bedrag terwijl zij vlucht annuleren op deze data en 5 maanden ons geld op hun rekening. Mooi verdienmodel.
Gewenste Oplossing:
Alternatieve vlucht tegen zelfde kosten op zelfde dag
