Klacht: wijziging bezorgadres

op 19 juli 2017 over Bibliotheek in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ILGE heeft U gevraagd (als het goed is..) het tijdschrift Penny, abonnement van bibliotheek servicepunt Emmerhout (437518)in het vervolg te sturen naar:

Bibliotheek Emmen
Postbus 1019
7801 BA Emmen

Gewenste Oplossing:

Wanneer bovenstaand zsm wordt uitgevoerd

Dank U!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bibliotheek over deze klacht.

Bericht van Bibliotheek

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Luis, Dank voor uw bericht. Ik heb net telefonisch contact met u gezocht, maar u helaas niet kunnen bereiken. Ik stuur u een mail. Met vriendelijke groet, Resy Oonk Landelijk Social Media Team de Bibliotheek

Bericht van Bibliotheek

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Luis, Na mailcontact bleek dat u de klacht gericht heeft aan de verkeerde organisatie. U heeft aangegeven dat u de klacht opnieuw gaat adresseren. Met vriendelijke groet, Resy Oonk Landelijk Social Media Team de Bibliotheek

Alle klachten die gemeld zijn door bibliotheek servicepunt emmerhout