Klacht: Wijzigen vlucht KLM/Air France – Travengenio service

op 05 juli 2016 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

Via travelgenio heb ik een retourticket Amsterdam-Hanoi geboekt, vluchten via Air France/KLM. Vanwege een bruiloft op de dag van mijn vertrek zou ik graag een dag later vertrekken. Toen ik hier achter kwam heb ik direct contact gezocht met KLM. De dame bij KLM vond het ook vervelend en bood mij direct een vlucht aan waarbij ik een dag later zou vertrekken zodat ik wel bij de bruiloft aanwezig kon zijn. Helaas moest zij terugkomen op haar aanbod omdat ik mijn vlucht had geboekt via Travengenio. Vervolgens adviseerde ze mij om contact te zoeken met Travelgenio voor het wijzigen van mijn vlucht.

Na op de website van travelgenio te hebben gekeken of het mogelijk is om een vlucht te wijzigen (uit de informatie op klantendienstpagina begrijp ik dat het mogelijk is) contact gezocht met Travelgenio via de telefoon.

Ik kreeg een minder goed engels sprekende vrouw aan de lijn die tot mijn schrik direct aangaf dat het wijzigen van mijn vlucht niet mogelijk was.

Dit bevreemdt mij aangezien KLM mij in eerste instantie wel graag wil helpen. Daarnaast staat op de klantenservicepagina van travelgenio aangegeven dat het wijzigen van een vlucht mogelijk is.

Kortom tot op heden ben ik zeer ontevreden over de aangeboden service.

Wijziging datum vertrek

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelgenio

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelgenio in behandeling genomen

Bericht van Travelgenio

6 maanden geleden - Ons team is al bezig om uw zaak te herzien . U zal de communicatie per post ontvangen van één van onze agenten . bedankt

Alle klachten die gemeld zijn door Robin83