Klacht: Wijzigen of annuleren van een abonnement niet mogelijk!

op 16 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb per ongeluk een verkeerde ingangsdatum van mijn Altijd Voordeel Abonnement opgegeven. I.p.v. 16-01-2014 heb ik verkeerde datum (op 28-01-2014) geklikt. Vanochtend heb ik pas gemerkt. NS service gebeld helaas zij willen de verkeerde ingangsdatum niet wijzigen.
Wat een slechte service is dit. Pas helemaal niet meer met de huidige internet-tijdperk!

Gewenste Oplossing:

Klant moet altijd via ns.nl website zelf kunnen wijzigen of via helpdesk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 22 januari 2014 om 07:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Tijdens het bestellen bij het overzicht, kan een klant controleren of de gegevens, waaronder de ingangsdatum, de juiste gegevens zijn. Heeft de klant eenmaal alle stappen doorlopen en betaald dan is het niet meer mogelijk gegevens aan te passen.

Alle klachten die gemeld zijn door thenguyen