Klacht: wijzigen klantgegevens

op 19 januari 2014 over UPC in de categorie Alles-in-1

Ik probeer nu al ruim een jaar mijn klantgegevens bij UPC te wijzigen.
Klantgegevens staan op de naam van mijn ex-partner. Eerst bleek dit volgens UPC niet te kunnen zonder handtekening van desbetreffende persoon. Na veel aandringen was er twee maanden terug nog wel één mogelijkheid. Ik moest een wijzigingsformulier opsturen en een uitreksel van het GBA, als bewijs dat de woning op mijn naam zou staan. Het abonnement zou daarna omgezet kunnen worden op mijn naam en ik zou het geld van uittreksel terug krijgen van UPC. Vervolgens hoorde ik er maar niks over en had ik zelf contact gemaakt met hun en tot mijn grote verbazing bleek dit allemaal toch niet voldoende te zijn om het abonnement te kunnen overzetten.
Ik ben nu 9jaar vaste klant bij UPC en dan word er zo omgegaan met Klanten, ik vind het schandalig.
Toezeggingen doen die ze vervolgens niet waar kunnen maken.
geen water bij de wijn doen om klanten tegenmoet te komen.
Aangezien mijn abonnement voor de zoveelste keer verlengd is (dit schijnt wel te kunnen ongeacht het niet op je eigen naam staat) kan ik mijn abonnement helaas niet opzeggen.

Als het abonnement uiteindelijk toch omgezet word op mijn naam, zoals beloofd en ik het geld van de uittreksel terug krijg.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diane2014