Klacht: Wijzigen abonnement

op 17 mei 2016 over Office centre Apeldoorn in de categorie Groothandels

Ik wil graag mijn up en download snelheid halveren en ik wil graag weten wat dat scheelt in mijn abonnementskosten.

Verder wil ik mijn beklag doen. Bij het aangaan van mijn abonnement is mij voorgesteld om de maximum internetsnelheid te proberen. Ik kon het immers altijd makkelijk en direct online wijzigen werd mij verteld.

Ik heb eerder al online aangegeven dat nergens te vinden is hoe dat moet. Vervolgens krijg ik een mail dat dit makkelijk kan via de website. na veel zoeken vond ik eindelijk de knop: “Wijzig dit abonnement” waarop de mededeling verschijnt: “Helaas is deze service niet beschikbaar op dit moment”. Als ik bel, de zenuwtergende schelle melodietjes, doorkiesmenu’s doorsta en eindelijk mijn verhaal doe word ik doorverbonden. Daarop zegt men dat de wachttijden langer zijn dan normaal. Ik heb deze actie vanwege deze barieres en andere urgentere zaken nu al maanden op mijn bureau liggen en ik betaal dus al die tijd al teveel voor een dienst die mij als probeersel is aangeboden en waar ik zo nooit vanaf kom. Is dit een bewust ontmoedigingsbeleid tegen het aanpassen van mijn abonnement? Ik wil graag gecompenseerd worden voor de meerkosten.

Verder is het super irritant dat ik al mijn gegevens moet invoeren op dit formulier terwijl ik al ingelogd ben.

Als ik inderdaad simpel online mijn abonnementsgegevens kan wijzigen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Office centre Apeldoorn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Office centre Apeldoorn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kozzeltov