Klacht: Wijze van betalen

op 26 oktober 2016 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Afgelopen maandag 3 oktober ben ik benaderd door een medewerker voor een proefabonnement voor 13 weken. heb dit toegezegd en aangegeven om met acceptgiro te betalen. Het abonnement zou maandag 10 oktober ingaan. nou helaas 10 oktober geen krant, wij gebeld was niets te vinden over 0ns abonnement (heb trouwens ook nog een bandje opgenomen met jullie medewerker), maar de medewerker zou het allemaal in orde maken we zouden woensdag de krant krijgen, helaas kwam de krant donderdag voor de eerste keer. Nou zag ik vanmorgen dat er een incasso voor morgen bij de bank staat voor dit abonnement te betalen terwijl ik gevraagd heb om met acceptgiro te betalen. Vind dit hele gebeuren echt ronduit schandalig, heb echt een gevoel van die van het LD doen maar wat ze willen met hun klanten. Van mij krijgt het LD echt een koude douche.

Laat het LD maar met een passende oplossing komen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:08 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice