Klacht: blijft mailen-bellen-post sturen

op 07 november 2018 over wijnbeurs.nl in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Wijnbeurs.nl blijft bellen, mailen en post sturen terwijl ik me voor alles al meer dan 1x heb afgemeld.

Als het bellen, mailen en post sturen stopt... als ik wijn nodig heb weet ik ze denk ik nog wel te vinden, maar twijfel of ik daar ooit nog eens wat ga bestellen...

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar wijnbeurs.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door wijnbeurs.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat wijnbeurs.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

wijnbeurs.nl

Heeft op 07 november 2018 om 15:59 geantwoord

Geachte heer Van der Sloot,

Het spijt ons dat wij uw verzoek nog steeds niet hebben verwerkt. Hoe heeft u dit aan ons doorgegeven? Bij deze de bevestiging dat u per direct van de mailinglijst gehaald bent. U zult tevens niet meer gebeld worden. De poststukken welke al bij de drukker klaarliggen, worden helaas nog wel verstuurd. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Steffen de Vries
Klantenservice De Wijnbeurs

Heeft op 26 november 2018 om 12:01 geantwoord

Helaas.. afgelopen dinsdag weer een mail in de bus!

Bericht van wijnbeurs.nl

1 jaar geleden - Geachte heer Van der Sloot,De Kerstmailing is al ver van tevoren door de marketing doorgegeven aan de drukker. Dit betekent dat deze helaas nog verstuurd is en dat spijt me ontzettend. Ik hoop dat u begrip heeft hiervoor.Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Steffen de Vries Klantenservice De Wijnbeurs

Alle klachten die gemeld zijn door pvds79