Klacht: Wijgering bieden van hulp

op 16 december 2017 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een probleem met de ketel. Naar schijnt is het, het gasblok waardoor er elke 10 seconden een harde ontploffing komt. Uit voorzorg hebben we de ketel uitgeschakeld. Nu is het bijna weekend en willen we graag binnen kantoortijden het probleem oplossen. Ivm werk kan er pas iemand thuis zijn na 16:00 uur. Echter werkt Breman met periodes van 15:00 – 17:00 uur en is het onmogelijk de afspraak tussen 16:00 uur en 17:00 uur te zetten. Tevens komen we niet in aanmerking op een noodonderhoud buiten kantooruren of in het weekend aangezien de CV het gewoon doet. Daarom moeten we tot maandag wachten voor een vervolgafspraak. We hebben nu dus 2 oplossingen van breman gekregen: i n de kou zitten tot en met maandag of de Ketel kapot laten draaien.

Gewenste Oplossing:

Afspraak op maat en geen kapotte ketel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Breman Installatiegroep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Breman Installatiegroep

Heeft op 23 januari 2018 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sjgoedknegt