Klacht: Wij ontvangen een aanmaning voor iets wat we nooit besteld hebben

op 12 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen een aanmaning in de bus van dit bedrijf waar wij nooit iets hebben besteld. Ze willen 70 euro van ons hebben en dreigen met een incasso. Dit is 1 nooit besteld en 2 nooit bij ons geleverd. graag hulp.

Gewenste Oplossing:

Gewoon niet want we hebben niks bij hun besteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 18 augustus 2017 om 21:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,
Ondanks dat u op de website www.klacht.nl aangeeft geen oplossing te willen, hebben wij u inmiddels per email een uitleg gegeven inzake uw bestelling.
Voor verdere correspondentie aangaande uw bestelling en afwikkeling van uw klacht, verzoeken wij u vriendelijk om per email te communiceren met onze afdeling klantenservice.
Wij hopen dat wij in deze op uw medewerking kunnen rekenen.

Heeft op 19 augustus 2017 om 12:10 geantwoord

Ik ga niet alleen dit via de mail doen met jullie. Iedereen moet gewaarschuwt worden voor jullie. Jullie zijn een stel oplichters en ik ben niet de enige en hele boel andere zitten in het zelfde schuitje als ons dit bedrijf wordt overal beticht als oplichting dit proberen ze nu bij ons ook. Wij moeten om hier van af te komen aangiften doen bij de politie omdat iemand wellicht gebruik gemaakt heeft van onze identiteit. Ze proberen ons gewoon op te lichten ik ben hier zo klaar hiermee ik wil dat ze ons met rust laten ik als consument heb rechten en ik ben zelf een webshop eigenaar dus ik weet hoe het in elkaar zit. Kom met bewijs, ik wil bewijs hebben dat ik jullie pakket heb aangenomen en heb getekend. We hebben dit niet ontvangen en zeker nooit besteld bij jullie ik ken dat bedrijf van jullie niet eens. Laat ons gewoon met rust of ik sleep jullie met vele andere voor de rechter. En ik eis met zekerheid een schade vergoeding van jullie voor al die tijd dat ik kwijt ben en laat duidelijk zijn ik kost 75 euro per uur.

Alle klachten die gemeld zijn door MarcoF