Klacht: Wij krijgen een faktuur van Van Dijk voor 1 boek die ze niet van ons hebben ontvangen terwijl wij alles hebben opgestuurd!!

op 16 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Door omstandigheden moest onze zoon zijn boeken per post versturen hier waren wij totaal geen voorstander van maar het kon helaas niet anders. Wij hadden nog contact gehad met Van Dijk om de boeken desnoods ergens anders nog in te leveren maar het kon alleen nog maar per post en alleen maar naar een postbus? Waar wij ruim 13 euro aan verzendkosten voor moesten betalen.
Wij hebben alle boeken heel goed gecheckt en aangevinkt alles was compleet !!! Nu krijgen wij ineens een rekening van € 27,85 omdat er 1 boek volgens Van Dijk niet in de verpakking zat. Dit is onmogelijk ik heb alles samen met mijn zoon meerdere keren gecheckt en nu krijgen wij een faktuur voor een boek wat niet in de verpakking zat. Belachelijk. Ik weet voor 100% zeker dat alle boeken aanwezig waren.

Ik wil dat dit word teruggedraaid ik heb samen met mijn zoon alles gecheckt en aangevinkt en weet voor 100 % zeker dat alles in de doos is gegaan. !!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 16 augustus 2016 om 08:58 geantwoord

Beste heer/mevrouw Muller-Punt,

Wanneer u een boekenpakket per post inlevert, adviseren wij ten alle tijde dat het verzendbewijs van het postkantoor goed wordt bewaard. Op basis van het gewicht dat hier op wordt aangegeven kunnen wij nagaan of alle boeken uit het huurboekenpakket aanwezig waren in uw zending. De barcode die u ons heeft toegestuurd per mail kan tevens het gewicht van het pakket aangeven; deze hebben we nader voor u onderzocht.

Op basis van het gewicht van alle toegestuurde boeken en het gewicht dat bij de Track & Trace code is gemeld hebben we kunnen concluderen dat het artikel '7022916 Standpunt 3hv' inderdaad bij uw retourzending zat. We hebben de schadefactuur voor dit artikel dan ook gecrediteerd; u ontvangt ter bevestiging hiervan binnenkort een creditfactuur per mail. We hebben de e-mail die u over deze kwestie heeft gestuurd bij deze afgesloten.

Onze excuses voor het ongemak.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Z51926