Klacht: Wij kochten kaartjes en maar nu geen vakantie !

op 14 september 2017 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb samen met een vriendin twee vouchers bij de kruidvat gekocht om samen gezellig op vakantie te gaan naar een onbekende bestemming. Wij konden alleen in de herfstvakantie, wat volgens kruidvat kon. Toen ik wilde boeken bleek al dat je alleen maar op do-za kon vliegen, dit was niet vermeld. In de beschrijving stond dat je de hele week kon vliegen. Na lang zoeken konden wij toch twee datums prikken die in de vakantie vielen, ook al kostte dit ons €30 p.p. meer. Hierna waren we al een beetje aan het balen. De twee datums die wij konden, stonden aan gegeven als beschikbaar. Na het boeken kreeg ik een mail met alternatieve mogelijkheden, want die twee datums kon het niet. Toen brak bij mij de klomp, want andere dagen kunnen wij niet i.v.m. school, werk en stage. Wij zitten momenteel in ons op een na laatste en laatste jaar van school, een cruciale tijd dus. Na wat klagen en steunen toch maar gekeken voor een andere mogelijkheid waarbij we maar één dag vrij moesten nemen. Nu blijkt dat wij alleen maar op een donderdag kunnen vliegen, wat betekent dat wij twee dagen vrij moeten nemen, iets wat we niet krijgen. Wij balen hier ontzettend van, want dit heeft ons €120 p.p. gekost en wij kunnen nu niet eens op vakantie door een verkeerde inlichting vanuit het bedrijf.

Als wij ons €120 p.p. terug krijgen of wij nog mogen vliegen in de aankomende herfstvakantie.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verrassingstickets.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verrassingstickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ysofie