Klacht: Wij hebben geen abonnement afgesloten, en toch hebben er een

JAI Vorstenbosch op 24 februari 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen De Heer Mevr,

Ik heb gisteren 23 februari een collega van jullie aan telefoon gehad en naar uitleg gevraagd hoe het kan dat er een contract is gemaakt zonder dat ik het weet, ik heb een telefoon nr erbij laten zetten op 23 sept maar geen contract gevraagd of ondertekend, Ik heb toen volgens dat ik vandaag 24 febr mevr Saby heb gesproken Met Lisette Benist gesproken, ze heeft toen wel een paar dingen met me veranderd omdat dat goedkoper kon, wat ik natuurlijk ook fijn vond dat ze me daarin advies gaf, maar er is geen contract getekend, dus wil ik hierbij mijn opzegging duidelijk maken.

Het gaat om de telefoon nummers, 06- 54902074
06-16078609
06-37339267
06-51295902
Graag reactie binnen 5 dagen
Met Vriendelijke groet, John en Wilma Vorstenbosch

Gewenste Oplossing:

Dat we tot een akkoord komen bij opzegging van de abonnementen, die we niet hebben gemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JAI Vorstenbosch