Klacht: Wij hebben al meer dan drie weken geen digitale TV

op 25 september 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 27 augustus ging onze mediabox kapot. Dit hebben wij zelf uit moeten vinden want de helpdesk medewerker kon alleen de standaard vragen stellen en wist het daarna ook niet meer. We hebben een nieuwe mediabox besteld en een nieuw abonnement afgesloten. De mediabox arriveerde twee dagen later. Dat is het enige dat goed is gegaan. Sins 29 augustus is er niets meer goed gegaan. De mediabox heeft een aantal uren gefunctioneerd en daarna niet meer. Iedere dag gebeld en iedere dag kregen we een andere oorzaak te horen en andere instructies om het op te lossen. Na een week bellen werd ons een nieuwe mediabox beloofd. die is niet gekomen. Na 5 dagen gebeld en toen kregen we de boodschap dat eerst het probleem intern opgelost moest worden. Men zou de volgende dag terugbellen. Dat is niet gebeurd op de tijd die was afgesproken. Dus zelf maar weer gebeld. Toen kregen we de boodschap dat het met 36 uur moest werken. Na 36 uur weer gebeld, het probleem was niet opgelost. Nu kregen we te horen dat er intern van alles mis was gegaan en dat men niet kon zeggen wanneer het probleem opgelost zou zijn. Daarop heb ik een officiele klacht ingediend. Ik werd keurig gebeld en men ging uitzoeken wat er aan de hand was. Uiteindelijk belde men terug en de mededeling was dat er intern iets vreselijk fout zat en dat men niet kon zeggen wanneer het opgelost zou zijn. We zijn nu 3,5 week verder en we hebben nog geen digitale TV. We hebben een monteur aan huis gevraagd. Men belde keurig terug maar uiteindelijk had Ziggo ons niets te bieden. De incompetentie van de medewerkers is werkelijk niet te geloven, de serviceverlening is uitermate droevig. Het kan toch niet zo zijn dat ze een probleem niet in 3,5 week kunnen oplossen? De wachttijden aan de telefoon zijn standaard meer dan 8 minuten, zelfs al je intern weer wordt doorverbonden. We hebben er inmiddels zo’n 7 uur aan de telefoon opzitten zonder enig resultaat. Help!!

Als onze mediabox werkt en we gewoon digitale TV hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door huizma