Klacht: Wii controller doet het niet

op 23 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Heb Wii cntroller besteld met oplaadstation.
Levertijd bijna 2 maanden. Dan 21 euro invoerrechten moeten betalen. En daarna blijkt oplaadstation kapot. Wii reageert niet op controller. Alleen geautomatiseerd replys op mail

Kortom trage levering, slechte producten. en geen service na de sales: een vette onvoldoende voor mini in the box

geld terug. of vervangend product dat het wel doet

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 08:26 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door pieterbez