Klacht: wifi verbinding

op 28 mei 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

N.a.v van een storing, schokkend beeld, stilstaand beeld, geen beeld, is er een monteur geweest op woensdag 27-5-2020. Deze geeft aan na onderzoek dat het misschien raadzaam is om super wifi aan te schaffen. inmiddels zijn er ook nieuwe tv ontvangers besteld. Dit beide zou het probleem met de beeld kwaliteit moeten verhelpen. Zo gezegd zo gedaan. De monteur heeft de versterkers aangesloten en is gegaan. Tussen de middag bij thuiskomst bleek er geen wifi verbinding te zijn op mobiel, laptop en tv. Gebeld met de KPN en diverse medewerkers aan de telefoon gehad maar niemand kon mij helpen. Om 15.30 uur nogmaals contact gezocht en na veel gedoe is het gelukt om de verbindingen te herstellen.
Dat het misschien soms problemen geeft bij nieuwe aansluitingen, begrijp maar dat ik in totaal 7 uur met de KPN aan de telefoon ben geweest, op voor mij een werkdag, neem ik de KPN wel kwalijk.
Nu heb ik geen lastige baas dus die heeft hier verder niks van gezegd.
Ik vind dit te triest voor woorden.

Ik zet de automatische incasso voor o.a. de betaling van de super wifi stop. Deze activeer ik weer na dat er voor mij fatsoenlijk naar mijn klacht gekeken wordt en ik een compensatie krijg voor de verdorven arbeidsuren.
Hoe die eruit ziet, de compensatie, laat ik graag aan u over.
En pas als alles na tevredenheid werkt en functioneert.
U zult begrijpen dat ik zwaar teleurgesteld ben in de KPN. Ik betaal maandelijks een aardig bedrag en had meer service van jullie verwacht.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daf66