Klacht: WiFi onderhoud en schoonmaak

op 23 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

In de brochure staat vermeld dat er in de villa’s tegen betaling WiFi beschikbaar is. Bij aankomst wordt door de baliemedewerker vermeld dat dit per apparaat is terwijl wij zwart op wit hebben dat er per villa aangegeven staat. De vrouw achter de balie zei letterlijk: ja dat zeggen wij pas bij aankomst. Het kost €10.50 per apparaat per midweek. Toen ik aangaf dat dit misleidend is werd ik afgesnauwd en kreeg te horen dat in Duitsland de wetgeving anders is dan in Nederland en dat ik daarom per apparaat moet betalen. Belachelijk dat dit op deze manier kenbaar gemaakt wordt. Ik boek immers in Nederland dus dit hoort op de site beschreven te staan. Ik ga er vanuit dat de informatie op jullie site klopt maar de baliemedewerker ter plaatse gaat hierover in discussie en verzoekt mij om weg te gaan!?

Het huisje is oud en vies. De tegels in de keuken zitten vol met vet spatten, spinnen en stofwebben hangen aan het plafond. De matrassen zijn zover doorgelegen dat je de spiralen in je rug voelt drukken, de ramen zijn zo vet als spek en de tegels in de badkamer zijn besmeurd met lichaamsappen van andere mensen. Kortom, het is smerig!

Ik hoop op reactie

M de cort

Ik zou het zeer op prijs stellen dat wij allemaal (5apparaten) tegen betaling van €10.50 WiFi krijgen zoals vermeld

Verder zou een schoonmaakster zeer welkom zijn evenals nieuwe matrassen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 05 oktober 2016 om 16:21 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jolandavanderdonk