Klacht: Wielen gaan steeds kapot van eetkamerstoelen

op 08 juli 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

2 jaar geleden hebben we 6 eetkamerstoelen aangeschaft met wielen eronder. Ondertussen zijn voor de 4e keer de hulsjes kapot waardoor er wielen onderuit gaan.

Sanders heeft al 2 keer de hulsjes vervangen, er kit tussengedaan, ook wij hebben zelf de hulsjes (achtergelaten door monteur) al een keer vervangen en wederom zijn ze stuk. Ook is er al een pin van een wieltje gebroken. Deze hebben we maar aan elkaar gelast.

Sanders vorige week gebeld en ze zouden binnen een week reageren. Helaas nog steeds niks gehoord (zoals normaal)

Vertrouwen in deze stoelen en Sanders is compleet weg. Jammer want ze waren wel ruim €1600 totaal. Daar mag je degelijke stoelen voor verwachten!!

We eisen dat Sanders de 6 stoelen terugneemt en ons een redelijke vergoeding betaalt, zodat we elders nieuwe stoelen kunnen uitzoeken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Bericht van Sanders Meubelstad

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw van Wezel, Wat vervelend dat de hulsjes weer kapot zijn. Uw melding is inderdaad goed doorgekomen bij de klantenservice. Omdat u aangeeft geen vertrouwen meer te hebben in opnieuw herstel zal ik intern bespreken of er andere mogelijkheden zijn. Met vriendelijke groet, Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door Fam van Wezel