Klacht: Slechte service en onbeschofte monteurs

bientje71 op 15 januari 2023 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn broer heeft vorig jaar in februari een wasmachine gekocht die die heel weinig gebruikt heb, en nu blijkt er een gaatje in de Kuip onder de trommel te zitten en nou is er een monteur geweest van Whirlpool en die zegt dat daar geen garantie op zit. volgens hem is dat mijn broer zijn eigen schuld, Maar dat is onzin want dat was een klein gaatje wat door het wassen groter is geworden, zelfs al zou je een muntje of zo in je zak hebben moet een wasmachine daar tegen kunnen .
En nou moet mijn broer 199 euro gaan betalen, En dat vind ik niet kunnen je hebt garantie en kan een monteur niet zomaar zeggen dat niet in de garantie valt, want dat is gewoon een fout van de wasmachine

Gewenste Oplossing:

Dat hun de wasmachine gewoon gratis komen repareren zoals het ook hoort met de garantie en geen 199 euro in rekening gaan brengen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Whirlpool over deze klacht.

Bericht van Whirlpool

1 jaar geleden - Beste Sabrina. Dankjewel voor je berichtje. Wij kunnen je klacht helaas niet op afstand beoordelen. De beoordeling van een defect wordt gedaan door onze ervaren monteur op locatie. Deze heeft geconstateerd dat de schade is ontstaan door verkeerd gebruik. Een gaatje ontstaat niet zomaar in de trommel; dit kan alleen wanneer een (scherp) metalen voorwerp per ongeluk wordt meegewassen, zoals een muntstuk. Wij zijn er natuurlijk om de reparatie uit te voeren, maar wij kunnen schade ontstaan door verkeerd gebruik helaas niet vergoeden. ^Joep

Alle klachten die gemeld zijn door bientje71