Klacht: Slecht service

[email protected] op 06 juni 2024 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik schrijf u deze klacht om mijn ernstige ontevredenheid te uiten over een droger die ik 1.5 jaar geleden bij uw bedrijf heb aangeschaft. Ondanks herhaalde reparaties en zelfs een omruiling, blijft het apparaat defect.

In de afgelopen 1.5 jaar heb ik herhaaldelijk problemen ondervonden met de droger, waarbij deze om de twee maanden kapot ging. Na een jaar van voortdurende problemen werd de droger uiteindelijk omgeruild, waarvoor ik bovendien extra heb moeten betalen. Helaas vertoonde ook dit nieuwe apparaat binnen vier weken hetzelfde probleem.

Recentelijk is er een monteur langs geweest die aangaf dat de sensor tijdens het transport beschadigd kon zijn. Hoewel hij een nieuwe sensor heeft geïnstalleerd, werkte de droger niet naar behoren na zijn vertrek. Ik heb opnieuw contact opgenomen voor een reparatie, maar er is niemand beschikbaar om langs te komen.

Ik ben uiterst teleurgesteld in de kwaliteit van uw producten en de service die ik heb ontvangen. Na anderhalf jaar aanhoudende problemen, meerdere reparaties en de vervanging van het apparaat zonder blijvende oplossing, ben ik hier helemaal klaar mee.

Ik verzoek u om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen door mij een volledig werkende droger te leveren zonder bijkomende kosten. Indien dit niet mogelijk is, eis ik een volledige terugbetaling van de kosten die ik heb gemaakt.

Ik zie uw reactie snel tegemoet en hoop dat dit probleem eindelijk naar tevredenheid kan worden opgelost

Zo snel mogelijk gerepareerd/omgeruild ik wil een normale werkende droger voor wat ik betaald heb 620 euro

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Whirlpool over deze klacht.

Bericht van Whirlpool

7 dagen geleden - Beste Mariam. Dankjewel voor je bericht. Ik zal jouw informatie doorsturen naar de juiste afdeling. Deze kan je er dan per e-mail over contacteren. ^Joep

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Whirlpool in behandeling genomen

Whirlpool

Heeft op 11 juni 2024 om 13:49 geantwoord

Er is voor morgen een nieuwe afspraak ingepland met een monteur. Wij vertrouwen erop dat het probleem hiermee wordt verholpen. Het allerbeste namens Whirlpool! ^Joep

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Whirlpool een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]