Klacht: serviceafspraak niet nagekomen zonder kennisgeving hiervan

[email protected] op 14 oktober 2021 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 weken geleden een storing aan de afzuigkap gemeld. Ik vond het toen al geen goede service dat ik 3 weken op een monteur moest wachten. Vandaag is de monteur, zonder het te laten weten, de afspraak niet nagekomen. De volgende afspraak zou pas kunnen op 3 november!!!!! Ik vind dit een heel sleche service.

Gewenste Oplossing:

Dat de monteur een nieuwe afspraak maakt en dat deze bonnen 1 week plaats zal vinden.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]