Klacht: Mijn wasmachine roest !!! En dat komt door het gebruik…. Zeggen ze…

Margjek op 01 juni 2024 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik heb een whirlpool bovenlader wasmachine. Januari 2022 gekocht. En hij roest. Bij de klep, binnenkant en buitenkant. Telefonisch gemeld. De klantenservice geeft aan dat dit door het gebruik komt. Hoe dan ? Hij kan aan en uit en dat is het. Staat bij niet gebruik altijd helemaal open en staat ook op een droge kamer in huis. Een wasmachine zou niet moeten roesten. Klacht ingediend, maar men reageert helemaal niet. Geen ontvangstbevestiging gehad, helemaal niks.
Overigens heb ik er verlengde garantie bij gekocht, maar daar valt dit niet onder vindt men.

De wasmachine heeft duidelijk een fabricagefout. Net 2 jaar oud en nu al onder de roest. Men verwijt mij de klacht, terwijl dit niet kan voorkomen. Ik baal er van. Bovenladers zijn duur en dan nu dit.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Whirlpool over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Whirlpool in behandeling genomen

Whirlpool

Heeft op 11 juni 2024 om 13:59 geantwoord

Dankjewel voor je bericht. De klantenservice geeft aan dat de beperkte roestvorming geen problemen geeft voor de werking van het apparaat en heeft je via e-mail een voorstel gedaan. ^Joep

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Whirlpool een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Margjek

Heeft op 11 juni 2024 om 19:51 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Men biedt mij een wasmachine aan voor bijna 400 euro. Ik moet er over nadenken. Ik weet niet of ze te vertrouwen zijn

Alle klachten die gemeld zijn door Margjek