1 jaar geleden - Beste Aida. Wij vertrouwen erop dat het probleem overmorgen, op 20 januari, wordt verholpen door onze monteur. In dat geval heeft het vijf weken geduurd - dus geen zeven, zoals jij stelt. Hoewel wij veruit de meeste storingen en defecten tijdens het eerste bezoek en binnen enkele dagen verhelpen, kan het voorkomen dat een oplossing langer op zich laat wachten doordat onderdelen niet direct beschikbaar zijn, of zoals in dit geval door een samenloop van omstandigheden: feestdagen, onderdelen, ziekte van een geplande monteur in jouw regio. We proberen altijd naar de beste oplossing te zoeken door de planning van onze monteurs te optimaliseren. We zijn het ermee eens dat het in jouw situatie onvoldoende is gelukt. We hebben besloten dat een kleine tegemoetkoming daarom op zijn plaats is. Wij zien echter geen reden om het reparatiebedrag te herzien. Ons standaard en marktconforme reparatietarief is bekend voordat onze hulp wordt ingeschakeld. Overigens kun je een nieuw apparaat altijd bij ons registreren voor een gratis verlengde garantie na de eerste twee jaar. Whirlpool neemt dan nog eens drie jaar eventuele kosten voor nieuwe onderdelen voor haar rekening. Informatie over deze gratis regeling vind je in onze productverpakkingen. Het levert een significante verlaging van het tarief op in het geval van storingen en defecten in de eerste vijf jaar na aanschaf. Mvg