Klacht: 6 weken later…

N. Simons op 08 juli 2021 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vaatwasser ging stuk, lekkage. Twee weken wachten op een monteur. Monteur komt, meerdere keren aangegeven dat de vaatwasser lekt. Dit werd genegeerd, de monteur keek er niet eens naar, heeft de vaatwasser gereset en is weer vertrokken met de mededeling dat het probleem nu opgelost was. Resetten kan ik zelf ook wel daar los je geen lekkage mee op. Resultaat is nog steeds een vaatwasser die het niet doet en een natte vloer. Dezelfde dag weer gebeld dat het probleem niet verholpen is. Weer anderhalve week wachten op een monteur. Geen monteur gezien. Weer bellen. Monteur zegt dat hij om 16.30u voor de deur stond en niemand open deed. We waren met vier man thuis, we zijn niet alle vier doof en onze bel doet het prima! Vervolgens wordt er gezegd wij geloven wat er in het systeem staat, nog nooit meegemaakt dat een monteur zegt dat hij is geweest terwijl dat niet zo is dus met andere woorden ik zit te liegen. Vervolgens wordt er ook nog gezegd dat de monteur om 17.00u gebeld zou hebben en een voicemail ingesproken heeft. Geen gemiste oproep, geen voicemail. Over twee weken kunnen we weer iemand sturen. Ondertussen zijn we dan zes weken verder. Wat voor een ongelooflijke bagger service is dit joh? Ik zou me als bedrijf de ogen uit m’n kop schamen.Voor mij nooit meer iets van whirlpool. Mensen begin er niet aan, zoek een ander merk met een goede klantenservice, eentje die er niet alles aan doet om z’n klanten weg te jagen. Dit is zonde van je tijd, geld en zenuwen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat het zo snel mogelijk opgelost wordt. Als je al twee keer de mist in gaat en we zijn ondertussen bijna 4 weken verder dan laat je iemand niet nog twee weken wachten, dan bied je je excuses aan en zorg je dat het binnen twee dagen wordt opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N. Simons