Klacht: whirlpook kookplaat in 4,5 jaar 6 keer defect

op 05 oktober 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

In april 2012 kochten wij bij ikea amersfoort een keuken met een whirlpool kookplaat. Binnen een jaar deed bij meerdere pitten de ontsteking het niet meer. Vervolgens gebeurde dit in 4,5 jaar 6 keer. Ik heb mijn ontevredenheid geuit bij ikea en zij verwezen mij naar whirlpool. Bij whirlpool wees men met de vinger naar ikea. Op 15 september is er een senior monteur geweest en gaf ons de garantie dat de pitten niet meer kapot zouden gaan. Nu op 5 oktober, 3 weken later doet de gaspit waarvoor de monteur 3 weken geleden is geweest het weer niet. Wij zijn er klaar mee… als wij een nieuw kooktoestel kopen verwachten wij dat deze gewoon gebruikt kan worden. Wij willen of een ander kooktoestel of de garantie laten verlengen, maar niets is mogelijk. Wat een slechte service van ikea en whirlpool.

Wanneer wij een ander kooktoestel krijgen of een verlengde garantie... de problemen zijn niet verholpen en vanaf april 2017 verloopt de garantie en moeten wij alles zelf gaan betalen. Dat gaan wij echt niet doen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door barkas