Klacht: wettelijke consumenten verplichtingen niet nakomen

op 20 juni 2016 over Renault in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na het ontvangen van vervangende contactsleutel bleek de sleutel wel in het contactslot te passen maar draaien niet.Na aan gekomen op afspraak voor inlezen sleutel ontstond een gesprek over niet kunnen draaien sleutel in contactslot.Na dat de auto was geopend wilde niemand de sleutel testen omdat bleek dat de auto,door het lange stilstaan beschimmeld was.Ook niet op aandringen van mij wilde niemand in de auto buigen om te controleren of dat klopte en werden we gesommeerd om de auto te verwijderen mensen werden ziek van een beetje schimmel in een auto.Inmiddels is de auto schoon maar na proberen nieuwe afspraak te maken werd dat geweigerd omdat ik mij onbehoorlijk zou hebben gedragen tegen het personeel.Ik was kwaad maar heb mij niet onbehoorlijk gedragen,onder getuigen.

Gewenste Oplossing:

Als de zaak is opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renault

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renault nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door macku