Klacht: Wettelijke 14 dagen bedenktijd na aankoop wordt niet geaccepteerd bij GSMWEB

op 03 augustus 2017 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Binnen 14 dagen heb ik aangegeven af te willen zien van aankoop. De nieuwe iPhone heb ik alleen volledig opgestart inclusief login via Apple ID om te testen. Daarna alles weer verwijderd en aangegeven om de telefoon terug te sturen.
Nu accepteren de telefoon niet meer voor retour terwijl in de algemene voorwaarden hier met geen woord over wordt gerept. Ook bij levering wordt niet aangegeven dat de iPhone niet opgestart mag worden wanneer je (eventueel) gebruik wilt maken van de 14 dagen bedenktijd.
Kansloze organisatie helaas. Dit was een bestelling eens maar nooit weer.

bij retourname inclusief restitutie van de kosten en aanpassing van mobiel abonnement.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht JoshJ

2 weken geleden - Tot op de dag van vandaag geen oplossing ontvangen. Kansloze organisatie

Alle klachten die gemeld zijn door JoshJ