Klacht: Weten niet wat klantenservice is

op 11 juli 2019 over Gall & Gall in de categorie Slijterij

Kocht op 6 juni 2019 enkele dozen La Palma Reserve bij de GG winkel in Oisterwijk. De rode Merlot kon niet geleverd worden! Notabene in de aanbieding. Zou de week er na geleverd worden.
Na wel 4x langs geweest te zijn nog altijd niet geleverd door GG.
Diende een emailklacht in bij GG die na enkele dagen later zei dat ze de winkel hadden gesproken en de maandag er op de wijn leverbaar zou zijn.
Toen ik daarop later weer naar de winkel ging werd mij verteld dat er niet gebeld was en deze wijn ook niet geleverd door GG.!!
Daarop werd ik heel boos en vroeg aan GG wie nu wie voor de gek hield. Tevens vroeg ik wat hier Albert Heyn van vindt. (GG is n dochter van A.H.)
Nadien heb ik A.H. via WhatsApp hiervan in kennis gesteld maar die lieten weten hier niet tussen te gaan zitten
Hoogst merkwaardig en heel gemakkelijk zich daarvan afmakend.
Nogmaals geappt en toen werd mijn telefoonnummer gevraagd zodat zij GG mij konden laten terugbellen.
Dat werd twee dagen later met de mededeling dat de wijn 8 juli aanwezig zou zijn in de winkel. Let wel ruim een maand later dan de aankoopdatum!
Op 8 juli belde de GG winkle medewerker op dat de door wiojn kon worden afgehaald.

CONCLUSIE: ZOWEL GG , A.H. en GG winkel hebben dit idee van klantenservice of wat nodig is voor klantenbinding.

Een gebaar als compensatie voor de opgelopen ergernis.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gall & Gall

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gall & Gall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gofy