Klacht: Western Union Colombia verspild mijn tijd en kost me onnodig geld

Meistro81 op 16 september 2021 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

Ik heb geld gestuurd naar iemand en die heeft dit opgehaald in Colombia met een ID en MTCN nummer.

Toen heb ik resend gedaan een tijdje later en nogmaals een bedrag verstuurd, echter wordt het geld niet afgegeven omdat de naam niet zou kloppen. De meest belachelijke onzin die er is. Ga mij of die persoon met een ID vertellen dat de naam niet klopt. zijn ze achterlijk? DIt gaat feest worden als ik zelf naar Colimbia ga over een paar maanden want ik ga daar zeker langs.

Het verzenden kost geld en het annuleren kost nog meer. Kost me dus in totaal haast 10 euro omdat ze daar een stelletje eikels hebben die gewoon zitten te ziekstralen.

Ik wil dus een klacht indienen en zelfs een schadevergoeding eisen om wat hier gebeurd.

Ik heb het gemeld, echter de Nederlandse WU kan/wil niks. Heb je ook weinig aan. Als je die belt en je een medewerker aan de lijn krijgt snap je precies wat ik bedoel.

Wat is dit voor organisatie! en zijn er alternatieven?

Mvg,

Stef

Een aanklacht een oplossing. Dat geld is de eerste keer aangekomen en afgehaald. Nu wordt de persoon geweigerd omdat het niet zou kloppen met het ID. onzin zeg ik je. De enige oplossing is dat ze het geld afgeven en excuus maken. En anders wordt het een rechtzaak tegen WU.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meistro81