Klacht: Werkzaamheden niet goed verricht

op 20 juni 2018 over Krantz & Polak Resolve in de categorie Juridisch

Bedrijf bleek voor ons te werken zonder dat we het wisten. Onder diverse namen operatief. Expert van hen heeft zijn werk niet goed gedaan. Wij krijgen voorstel van de schade. Wij accepteren dat op een bepaalde voorwaarde. Deze is niet aan verzekeraar doorgegeven. Maar wat nog erger is we zijn niet op de hoogte gebracht dat van het schadebedrag ook nog alle kosten werden afgetrokken. Grote schade opgelopen en nu met een schijntje achterblijven. Ook zijn onze spullen in de opslag en reiniging nog steeds niet terug. Alles is betaald aan hen maar ze zijn in eens niet meer bereikbaar. Ander e-mailadres. Vreemde zaken. Wij zitten met een flinke strop en zonder onze spullen

Alles de schade is afgehandeld zoals met de expert is besproken. Dus het afgesproken waar wij mee akkoord gegaan zijn. En onze spullen terug zijn want deze vertegenwoordigen ook nog een flinke waarde die niet was geclaimd.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krantz & Polak Resolve nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MoniqueK1965