Klacht: Werkzaamheden aan bushalte

op 30 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Voor de zoveelste keer alweer mis ik vandaag mijn bus (54) doordat deze al ruimschoots van tevoren bij de bushalte (lege hearewei in stiens) langskomt. Op zich niet erg, zolang deze maar niet voor de reguliere bustijd vertrekt. Nu ze weer eens met onderhoud aan de bushalte bezig zijn (zonder dit ook überhaupt ergens te melden) kan de bus niet op de halte parkeren en rijdt deze voor mijn ogen door. Leuk.. weer te laat voor mijn afspraak.

*melding van werkzaamheden volgende keer.. (heb ik ook al eens eerder gemeld)
*tegemoetkoming?

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Jeffreypeer1991, Niet leuk om te lezen dat je vandaag de bus hebt gemist omdat deze te vroeg is vertrokken. Ik snap dat je daar van baalt. Ik wil er graag melding van maken zodat er op de punctualiteit van lijn 54 gelet kan worden, maar dan zou ik graag van je willen weten hoe laat je vandaag met de bus wilde reizen. Zou je dat door willen geven? Op de website kun je meer informatie over omleidingen/stremmingen lezen: https://www.arriva.nl/friesland-en-waddeneilanden/reisinformatie/omleidingen-stremmingen.htm?regioid=99530. Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 08 mei 2017 om 06:28 geantwoord

Beste Jeffreypeer1991,

Omdat we helaas geen informatie meer van je hebben ontvangen, sluiten we deze klacht.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva