Klacht: reageren niet

Marga Duijster op 25 februari 2025 over Werkschoenenbaas.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18 december schoenen besteld. Tijdens bestellen stond er dat het zsm geleverd zou worden, in de bevestigingsmail dat het 2 weken zou duren.
Na 2 weken geen schoenen. Ik heb toen een mail gestuurd dat ik de bestelling wilde annuleren en mijn geld terug wil.

In januari nog maar eens een mail gestuurd, weer geen reactie. Ja, een automatische mail dat ik zsm antwoord zou krijgen.

Vorige week maar eens via de site om uitleg gevraagd en dat ik mijn geld terug wil. Weer niets gehoord.
Nu wil ik inloggen en kijken, site uit de lucht.

Werkschoenenbaas, ik wil mijn geld terug of de schoenen!

Gewenste Oplossing:

ik wil of de schoenen, of mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Werkschoenenbaas.nl
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Werkschoenenbaas.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Werkschoenenbaas.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marga Duijster