Klacht: Werknemer liet me het product niet ruilen

op 10 oktober 2017 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Goededag,

Ik ben gister naar rituals in rotterdam geweest, en had een dames pakket gehaald de roze variant. Vandaag ben ik naar rituals in het centrum van den Haag geweest om het pakket te ruilen voor een ander pakket, maar mevrouw wou het pakket niet aannemen ik vroeg of er een reden voor was zei ze de barcode zit er niet meer aan. Ik natuurlijk boos de winkel uitgelopen met het pakketje, thuis aangekomen zag ik dat de barcode er gewoon nog aan zit. Ik vind dit erg bizar en niet kunnen. Zo ga je niet met klanten om, ze praatte ook erg asociaal tegen mij wat ik niet vind kunnen. Ik had voor af nog gebeld of ik het zou kunnen ruilen en er werd mij verteld van wel, achteraf is er niet klantvriendelijk met mij omgegaan. Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.

Als er met respect tegen mij gesproken word, en ik goed word geholpen door een van de werknemers

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hayatka