Klacht: Werking draadloze led buitenlampen

op 24 mei 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee draadloze led buitenlampen aangeschaft. Eind januari gemonteerd en heel enthousiast. Zelfs vrienden raakten enthousiast en schaften ook de lampen aan. Echter na korte tijd werkte bij mij de sensor van 1 lamp niet meer.
Inmiddels las ik dat er meerdere klachten zijn over de sensor.
Ik zou graag een oplossing voor dit probleem van U horen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een goede oplossing willen: of een nieuwe lamp of reparatie of het geld terug.
Graag zou ik een goedwerkende lamp(en) hebben voor de veiligheid en gebruik.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 31 mei 2016 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor uw e-mail.

Wat vervelend dat sensor van de led buitenlamp niet functioneert.

Voor deze vraag, omtrent uw garantie, verwijzen wij u direct door naar de leverancier, daar deze u het snelst en beste kan helpen met het oplossen van uw vraag/ klacht.

U kunt contact opnemen met de leverancier via het volgende e-mailadres:
support@alleenonline.zendesk.com

Wij vertrouwen erop dat uw vraag/ klacht naar behoren wordt opgelost door onze leverancier. Indien dit niet het geval is horen wij graag van u.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem J. DOETS