Klacht: Werking 123inkt.nl cartridge niet geaccepteerd

op 20 maart 2017 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond 123inkt.nl,

Ik heb een HP DESKJET 3050 all-in-one J610 serie printer,
En net een nieuwe inkt cartridge 301XL zwart geplaatst .
Krijg ik constant melding dat deze niet geaccepteerd wordt.

Vraag:
Hoe kan ik zorgen dat deze wel geaccepteerd wordt.
Kan ik de software van deze printer aanpassen zodat deze imitatie 123inkt cartridge wel geaccepteerd wordt.
Ik deed de lege 123inkt cartridge er weer in en deze wort wel geaccepteerd.

Vraag. Groet. Arie-Jan van Dam
Nieuw Beijerland

Gewenste Oplossing:

Ik heb hier nog 2 nieuwe 123inkt z zwarte cartridge liggen, dat ik deze gewoon kan gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123 Inkt

Heeft op 05 april 2017 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Dam,

Goed dat u hierover contact met ons hebt opgenomen. We zorgen er graag voor dat u snel weer kunt printen.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, ontvangen we graag uw klantnummer of het betreffende factuurnummer. Onze klantenservice stuurt u vandaag wel alvast een e-mail. Hierin vindt u een stappenplan waarmee de melding te verhelpen is.

Uw reactie zien we met belangstelling tegemoet. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
123inkt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door A.J.van Dam